574-650-202 biuro@ad-fenix.pl

FAQ

W tym dziale znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

2. Jak mogę wykorzystać dane z zakupionej bazy danych ?

Dane z zakupionych baz danych można wykorzystywać do wszystkich działań marketingowych takich jak: wysyłka pocztowa, emailing, telemarketing, faxmailing..

3. Co to jest rekord?

Rekord to zestaw danych dotyczący jednej firmy znajdującej się w bazie danych.

4. Co to jest deduplikacja?

Deduplikacja to proces mający na celu wyeliminowanie powtarzających się rekordów podczas łączenia baz danych.

5. Czy można wysyłać oferty e-mailem do firm?

Można, jednak należy przestrzegać ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Mówi ona o tym, że każdy właściciel skrzynki pocztowej musi wyrazić zgodę na otrzymanie oferty. Dopuszczalne jest tu wysłanie zapytania drogą elektroniczną czy daną ofertę chce od nas otrzymać. Należy jednak pamiętać by w zapytaniu tym nie było całej oferty.

6. Ile kosztuje baza danych firm?

Każdy z produktów dostępnych na stronie www.ad-fenix.pl ma swoją cenę. Cena ta zależna jest głównie od ilości rekordów w danej bazie.

7. Jakie są dostępne formy płatności ?

Umożliwiamy płatność przez system płatności PayU, lub przez tradycyjny przelew bankowy.

8. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie czas realizacji zamówienia wynosi do 24h.

9. Czy wystawiacie faktury Vat ?

Tak, do każdej transakcji zostaje wystawiona faktura Vat.

10. Jaka jest gwarancja aktualności danych?

Gwarancja aktualności danych wynosi 95%. Jeżeli ilość błędnych rekordów w bazie przekroczyłaby próg 5% to takie rekordy można zareklamować.

11. Jak wygląda reklamacja bazy danych?

Próg dopuszczalnego błędu wynosi 5%. Wszystkie błędne rekordy powyżej progu 5% należy przesłać do nas drogą elektroniczną i nadwyżka błędnych rekordów będzie rekompensowana korektą faktury lub wymianą rekordów na nowe. Sposób reklamacji zależy od klienta.

12. W jakiej formie dostarczane są dane?

Bazy danych przesyłamy w formie elektronicznej w pliku XLSX (zgodny z MS Excel), plik CSV (plik tekstowy, dane oddzielone średnikiem)

13. Co to jest baza dedykowana?

Baza dedykowana to baza "szyta na miarę" co oznacza, że klient może określić grupę docelową, która pozwoli na przygotowanie takiej bazy danych. Podczas kontaktu telefonicznego bądź mailowego wystraczy podać kryteria takiej bazy danych np. rejon geograficzny, zatrudnienie, branża itd.

Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości - nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji.