Baza firm transportowych spedycyjnych i logistycznych.
Zbieranie informacji o większości rynków B2B jest bardzo trudne. W wielu branżach istnieje wiele przeszkód w przeprowadzaniu analizy konkurencji lub potencjalnego popytu. Największą przeszkodą jest zwykle brak danych pochodzących z bazy firm transportowych. Na rynku konsumenckim (B2C) prowadzenie ankiet jest znacznie łatwiejsze. Obejmuje respondentów, wykorzystuje różne techniki badawcze, wykorzystuje publiczne dane do weryfikacji wyników itp. Aby przeprowadzić podobne badania na rynku B2B, trzeba przyjąć, że fakty są znacznie mniejsze, a sam proces zbierania odpowiedzi może potrwać dłużej. Musisz jakoś tym zarządzać. Każdy, kto trochę pracował na tym rynku, zna sprzedaż B2B – zwykle nie jest to łatwe, a sukces na tym rynku zależy zwykle od umiejętności zebrania kluczowych informacji. W szczególnych przypadkach zbieramy informacje od kierownictwa lub ekspertów firm o określonym profilu działalności. Jednak gdy przedmiotem badań jest pytanie eksperckie, sytuacja jest jeszcze trudniejsza. W ten sposób pierwsza osoba z banku nie wystarczy do zbadania. Myślę, że najskuteczniejszym rozwiązaniem jest przeprowadzenie krótkiej ankiety wśród samych traderów. W końcu nawiązali kontakt z klientami i mają wiedzę potrzebną do zajmowania się bardzo profesjonalnymi tematami. Wystarczy im zapewnić odpowiednie narzędzia do prowadzenia badań. Jednak z drugiej strony, musisz być jasny. Nie lubią tego rodzaju pracy. Dlatego decydując się na przeprowadzenie inspekcji, jej cel musi być na tyle ważny, aby nawet nie budzić zastrzeżeń. Sposobów na szybkie i efektywne prowadzenie badań jest co najmniej kilka. W ostatnim czasie powstało wiele aplikacji, które można wykorzystać online, co ułatwia przygotowanie skryptów badawczych online i udostępnienie ich zainteresowanym. Po przygotowaniu ankiety w ten sposób wystarczy, że wyślesz link do ankiety do określonej osoby, a po wypełnieniu ankiety kilkoma kliknięciami wygenerujesz raport końcowy.
Wyświetlanie wszystkich 2 wyników